Tefal SV8130 Express Power SV8130 stoomgenerator

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal SV8130 Express Power SV8130 stoomgenerator op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

r********@t******** 23-01-2024

Waterbak is een dingetje

Strijkt goed, Ligt lekker in de hand. 3 functies waarbij je al snel de functie gebruikt met de meeste power. Waterbak moet verwijderd worden voor het vullen. Gaat moeizaam. Moet je handigheid in krijgen. Ben benieuwd hoe dit over een paar jaar is en of de sluiting dan nog net zo goed is.

Pluspunten

• veel power

Minpunten

• uitneembare waterbak

m****************@h********** 03-11-2023

Super fijne Tefal stoomgenerator gekocht voor kreukvrije kleding stukken. Met het losse water reservoir hoef je niet hele apparaat onder de kraan te vullen, dit is handig ivm met lagere badkamerkraantjes

s**s@g**l.com 08-10-2023
  • Product gekregen

SUPER Tefal Express Power Stoomgenerator SV8130

Ik werk al jaren met Tefal stoomgenerator en ik kan niet meer zonder vooral het ontkalken gaat nu zelfs super ( die haal je eruit bij de bout ) beter dan mijn oude strijkijzer (die het nog doet ) die moet je helemaal mee nemen om te ontkalken dus toppie en de 3 keuze menu zijn ook super dus is het beter voor het milieu en portemonnee en effe google en je hebt hem ook nog een goedkoper. Een echte aanrader dus

Pluspunten

• kalk reservoir makkelijk uitneembaar
  • keuze menu
  • diverse kleuren
  • lichte bout

Minpunten

• niet